Sider

lørdag den 2. februar 2013

En introduktion

Velkommen til DIY DK!

Her vil du kunne følge mine kreative projekter, læse reviews af BurdaStyle-blade og andre sy/design-relaterede ting.

Lidt om mig:

Jeg hedder Anna, er 31 og jeg bor i en dejlig lejlighed, på havnen i Odense. Jeg er kæreste med U, som er grafiker, og har 2 dejlige bonus-børn.

Jeg har syet efter Burdamønstre i ca. 10 år og har derfor valgt, at jeg vil vise mine favoritter her på siden, måned for måned.
I den forbindelse skal siges, at jeg IKKE arbejder for Burda eller den danske udgiver af magasinet.
De holdninger, jeg giver udtryk for i mine reviews er mine, og er ikke påvirket af noget som helst andet, end min personlige smag.

Så er formalia på plads, så nu til at det sjove!

Håber, at du har lyst til at følge min kreative færd!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt