Sider

mandag den 25. februar 2013

Influenza, vinter og "NYE" stole.

Holá folkens!

Jeg er 100 p klar over, at det er rigtig dårlig stil, når man starter en blog op og så "glemmer" at poste.

Men truth be told, så har jeg faktisk haft en masse at se til!

Blandt mange andre skønne ting, var U og jeg hos mine forældre i Lørdags, da min lækre nevø på 3 år var på besøg og fordi det var længe siden, at jeg havde været hjemme. Et plus ved besøget var også, at jeg kunne få nyt betræk på mine spisestuestole, hvilket i den grad var tiltrængt!!

Jeg fik min spisestue kvit og frit (Tak, Vinni!), da jeg flyttede sidst og den var en af de der ting, der skulle gro på mig. Jeg har aldrig været vild med bøgetræ (og er det fortsat ikke), men efter jeg har fået nyt betræk på stolesæderne, synes jeg faktisk, at den er blvet helt ok. Det har givet en helt ny varme til rummet, rent farvemæssigt.

Med hensyn til min bolig-stil, plejer U at drille mig med, at jeg elsker alt, der er hvidt og/eller firkantet.
Det kan man jo så lægge i, hvad man vil.

Mine stole så sådan ud, inden betrækket blev skiftet. Beklager på forhånd eventuelle tråd-rester på betrækket. Sådan ser det altså ud, når man bor i en alt for lille lejlighed og syning har overtaget:


FØR:




STOFPRØVER:



EFTER:





Tak for hjælpen, Far!

Oprindelig var det meningen, at jeg ville have haft 4 ens stole, i det melerede, der i mine øjne minder lidt om den der Caviar polish, som var in for noget tid siden. Men da jeg desværre ikke havde nok stof (havde kun til 2 stole) og ikke havde mulighed for at købe mere, fandt jeg i stedet en rest rød uld, som blev brugt på de resterende 2.
Det ser hindbærrødt ud på billedet, men i virkeligheden er det postkasse/tomatrødt.
Alt i alt er jeg faktisk ret vild med de nye farve-klatter. Synes godt, at min stue kan bære det, når alle andre møbler er hvide.

Nu drømmer jeg så bare om nyt betræk til sofaen ... og måske endda et nyt sofabord.

Jeg vil takke af for nu. Har en influenza, der i den grad har overtaget, så nu vil jeg putte mig på sofaen med en go' kop te og noget ligegyldigt serie-halløj.

- Og mon ikke, at jeg snart skulle se om finde noget overskud til at få syet noget tøj?! 

Til næste gang, folkens!

/Anna



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt