Sider

onsdag den 10. april 2013

Back from the dead - eller i hvert fald på vej.

I skrivende stund sidder jeg i min sofa. Her har jeg efterhånden siddet/ligget alt, alt for længe!

Jeg beskrev i sidste (og vist nok også forrige) post, hvordan jeg har bøvlet en del med helbredsproblemer, sådan on/off hele vinteren.

Lige før påske blev det hele bare for meget! Jeg har været forkølet det meste af vinteren, har haft flere dage med feber og generelt ubehag, men det der med at gå til lægen, det gør man jo ikke pga. en forkølelse, vel?!

JO, det gør man! Jeg bestilte en tid, og var ved lægen i mandags.
Han fandt ingen pest, men bekræftede derimod min mistanke om heftig bihulebetændelse, som har hygget sig i mit ansigt hele vinteren (fordi DUMME Anna har været for stædig til at gå til lægen!).
"Kronisk bihulebetændelse med mistanke om allergi". YATZY.

Bihulebetændelse i sig selv er øv nok (men ikke dødbringende, jo!), men den penicillin-kur jeg har fået (for at slå den værste infektion i gulvet), har ærlig talt slået mig helt omkuld.
Jeg har ikke fået penicillin i noget, der ligner 15 år, så havde lykkelig glemt alt om, hvordan jeg ville reagere.
... Det ved jeg så nu!

Jeg regner stærkt med, at jeg vender tilbage til DIY/syning i næste uge, så indtil da (og måske endda længere endnu) må I have mig undskyldt!

Tak for forståelsen! 

:-) Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt